Cabelas Big Game Hunter 2007.7z

Cabelas Big Game Hunter 2007.7z
Rozmiar 543,2 MB
wymagania sprzętowe: CPU 800MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 32MB, 700MB na hdd, Direct-X 8.1, Windows 98/ME/2K/XP

Zasady rozgrywki pozostały praktycznie niezmienione - bierzemy udział w serii polowań. Warto przy tym dodać, iż gra cechuje się wyjątkowo wysokim stopniem realizmu rozgrywki. Poziom trudności objawia się przede wszystkim w zachowaniu zwierzyny, a także sile rażenia i innych właściwościach posiadanych aktualnie broni. W wielu sytuacjach należy pozostać w ukryciu, w przeciwnym przypadku można bowiem spłoszyć aktualnie namierzane zwierzę. Mniej doświadczonych graczy powinna zainteresować możliwość wyboru jednego z trzech poziomów trudności. W edycji 2005 możemy polować na 36 różnorakich okazów. Z ciekawszej zwierzyny, która może znaleźć się na celowniku warto wymienić łosia, jelenia, rogacza, niedźwiedzia czy też bizona.

Polowania mogą być rozgrywane na jednej z wielu zróżnicowanych plansz. W zależności od dokonanego wyboru może to być tundra, gęsty las, a nawet teren górzysty. Kluczowy tryb zabawy to oczywiście rozbudowana kariera, na którą składa się seria wyzwań o rosnącym poziomie trudności. Warto odnotować możliwość stałego rozwijania posiadanego ekwipunku, w skład którego wchodzą nie tylko różne modele broni (karabiny snajperskie, shotguny, kusze), ale i wyposażenie dodatkowe (system GPS, lornetka, kamuflaż itp.). W trakcie zabawy można korzystać z pomocy strażników leśnych, którzy zaoferują przydatne mapy czy też udzielą kilku cennych wskazówek. Do każdego z upolowanych okazów dodawane są dokładne statystyki, które informują między innymi o rozmiarach zabitej zwierzyny czy też odległości, z której oddano strzał.

Sterowany przez gracza bohater nie jest ograniczony koniecznością poruszania się o własnych nogach. Na niektórych planszach może skorzystać ze skuterów śnieżnych, quadów, ciężarówek, pojazdów terenowych, a nawet łodzi.

Oprawa wizualna gry prezentuje zbliżony poziom do poprzedniej edycji oznaczonej numerem 2004. Polowania odbywają się na trójwymiarowych i szczegółowo skonstruowanych planszach. Sterowana postać myśliwego może być obserwowana z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • felgiuzywane.opx.pl